FUAT YALÇIN'ın BLOG'una HOŞGELDİNİZ

Bu blogda satış ve pazarlama üzerine yazılar bulacaksınız. Yorumlarınızı bekliyorum.

Diğer bloglarımı da ziyaret ederseniz sevinirim.

Saturday, October 21, 2006

RADYO PROGRAMI


Bugün bir radyo programına konuk oldum. Sevgili Tunçel dostum beni NTV’deki programına davet etti. Programın öncesinde ve sonrasında olmak üzere 2 saate yakın sohbet ettik. Koçluk konusunda bana içeriği açıcı sorular sordu, birlikte güzel bir sohbet yaptığımızı düşünüyorum. Konuşma arasında çaldığı müzikler de harikaydı. Sanırım her ikimiz de bu konuşmadan sonra yeni bir şeyler öğrendik, zihnimize yeni sorular geldi ve onları aydınlatmak için düşünmeye yöneldik.
Programın sonunda Tunçel bir sonraki programına hazırlandı ve yeni bir konuğu geldi stüdyoya. Bu çok ünlü ve yetenekli müzisyenle sohbetine de kısmen katıldım. Ama program öncesi Anjelika Akbar’ın programda değinmek ve kendi besteleriyle bağlantı kurmak üzere getirmiş olduğu kitaba göz atınca gerçekten bir devrim yaşandı kafamın içinde. Yıllardır benim düşündüğüm ve anlattığım konuya sudaki titreşimler açısından yaklaşmıştı. Daha sonra Anjelika bana kitaptan bir parça daha gösterdi ( bu bilgi de beni sarstı) ve ben de ona konuyla ilgili başka bir kısa bilgi verdim. Üçümüz fazla derine inmeden konu üzerinde konuştuk . Sanırım bu konuşmalar Akbar’ın ezgilerinin dönmeye başladığı anlarda hepimize yeni düşünce tohumları attı.

No comments: