FUAT YALÇIN'ın BLOG'una HOŞGELDİNİZ

Bu blogda satış ve pazarlama üzerine yazılar bulacaksınız. Yorumlarınızı bekliyorum.

Diğer bloglarımı da ziyaret ederseniz sevinirim.

Monday, October 16, 2006

DOSTLARIMIZ

Bir kaç gündür aklıma düşmüştü dostlarım. İçimden hep "onu aramalıyım" diyordum. Bugün bu şekilde beni içimden dürten sese kulak verdim ve üç dostumu aradım. Ne kadar iyi etmişim.
İstanbul dışında yaşayan biri arkadaşımı aradım , kendisi çok memnun oldu. Kızı olmuş bir kaç gün önce, kendisini ve eşini kutladım. Diğer arkadaşım ise bugün itibarıyla işinden ayrılmış. Onunla yüzyüze sohbet etmek üzere önümüzdeki günler için sözleştik.
Hiç bir şey de olmayabilirdi; sesini duymak yeterdi, üçüncü arkadaşımda olduğu gibi
Dostlarınızı arayın, hiç bir neden olmadan arayın. " ama hep ben arıyorum" demeyin. " sıra onda, o arasın" demeyin.
Dostlarınız eksik olmasın çevrenizden

Wednesday, October 11, 2006

Buluşma


Bugün ilginç bir olay geldi başıma.
Sabahleyin , üç yıl önce tanışmış olduğum bir dostumla tekrar buluşmak üzere sözleştiğimiz yere gittim. O , bir arkadaşını da getirmişti toplantıya; birlikte çok güzel sohbet ettik. Yeni tanıştığım kişi ile sanki ortaokuldan bir arkadaşımla yıllar sonra tekrar buluşmuş gibi bir sohbeti sürdürdük. Sonra fikirler, fikirler ve yeni fikirler...Üçlünün yeni projelere doğru birlikte hareket etmesini konuşurken benim çok eski bir dostum da geldi bulunduğumuz mekana. Yanımdaki kişiyle öpüştüler; onların da eski dostlar olduğunu anladım böylelikle.
Bu buluşma için arkadaşımın yorumu kısaydı:
" Birbirini tanımayan güzel insanlar için yukardan bir yerden programlar yapılıyor olmalı"

Tuesday, October 10, 2006

Güzel söz

Bugün harika bir söylem duydum.
"Bir başkası hoşumuza gitmeyen bir şey söylediği zaman aklımıza ilk gelen onun yelkeninden rüzgarı çekip yolunu şaşırmasını ve rüzgarsız kalmasını sağlamaktır. Ancak doğru davranış kendi yelkenimizden onun rüzgarını uzak tutmaktır."

Beymen





3- 4 Ekim tarihlerinde Bahçeşehir Üniversitesinde düzenlenen "İş Hayatında Zihni kullanmak2 " eğitiminde Beymen uzman satış danışmanları ve Takım Yöneticileri ile beraber olduk. Daha önceki eğitimlerime de katılmış bulunan bu yetkin arkadaşlar bu eğitimde de katılımcı oldular. Aktif bir biçimde yürüttüğümüz eğitimde çeşitli grup çalışmaları yaptık. Oynadığımız oyunlar sonucunda katılımcılar bir çok yaratıcı fikir ürettiler. Ürettikleri fikirleri güzel bir senaryo ile süslediler ve bu senaryoyu video çekimi ile ölümsüzleştirdik. Daha sonra bu görüntüleri CD ile çoğaltıp kendilerine verdim.
Değerli arkadaşlarımın satışlarını artırmalarını ve hedeflerine ulaşmalarını diliyorum.

Saturday, September 30, 2006

marketingist(sil baştan pazarlama)

Bugün MARKETİNGİST'in üçüncü günüydü.
Dün fuar ve forum alanlarını gezdim. Pazarlama ve satış dünyası ile ilgilene herkesin mutlaka katılması gereken bir etkinlik. Eğer masanızın başında ne yapacağım diye düşünüyorsanız kalkın ve TÜYAP'a gidin. Orada aydınlık insanların neler yaptıklarını göreceksiniz. Siz de neler yapabileceklerinizi göreceksiniz.

Bugün Cüneyt Devrim ve Serhat Akkılıç'ın sunumlarını izledim.
web 2.0 neymiş bugün öğrendim. Tüketicilerin değiştiğini biliyordum ama son değişimi görünce biraz daha düşünmeye ve araştırmaya başladım. Artık yeni bir nesil geliyor.
web üstünden müşterilerinize ulaşmak çok önemli olacak.

İLK YAZI

Hoş Geldiniz,
bana iletmek istediklerinizi lütfen yazınız.
Seminerler, konferanslar için düşüncelerinizi belirtiniz.
Makalelerimde katıldığınız/ katılmadığınız fikirleri bana bildirirseniz sevinirim.
Öğrenme yolculuğunda hepimizin birbirine katacağı çok şey olduğuna inanıyorum.